Bio Város Egyesület legfrissebbek

Gyógyfürdő jótékony hatásai

A gyógyfürdő hallatán sokan úgy gondolhatják, hogy az nyugdíjasoknak való […]

Görögjoghurtot reggelire!

Mindenki tudja, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Érdemes gondosan […]

Glutén- és laktózmentes nassolni való

Minden érzékenység komoly fejtörést okoz, hogy milyen étel fogyasztható a […]

Fogamzásgátlás után babavállalás

Sok nő próbálja mesterséges módon megakadályozni a (még) nem kívánatos […]

Pamacs

Nagyon várja leendő gazdáját Pamacs, ez a gyönyörű, eleven és kedves […]

Fogamzásgátlás a tablettán túl is van

A fogamzásgátlás mindig is a nők feladata volt. Sajnos, akár az egészségük […]

Nelson

Nelson egy kedves, barátságos energikus staffordshire terrier jellegű […]

Cékla

A zöldségnek fontos szerepe van a szervezetünk egészségének fenntartásában. […]

Az alvás minősége és légköre

Az alvásprobléma a mai világban mondhatni mindennapi dolog. Sokan panaszkodnak […]

Szoprán

Szoprán érdekes hangjáról kapta a nevét: fiatal, mozgékony, beszédes […]

Biove közösség

Szeretettel várjuk közösségünkbe a környezet- és állatvédelem iránt érdeklődőket is.

Joakim
Joakim

A héber eredetű Jokakim férfinév jelentése Jahve felemel. Nem szerepel sem a kilencvenes, sem a […]

Csongor
Csongor

A Csongor török eredetű régi magyar személynév, jelentése: vadászmadár, sólyom. Közepesen gyakori […]

4 C
Pécs

Gondoltad volna?

Természetes érdekességek

vonat

Az első gőzmozdony 1804-re készült el, a közforgalmú gőzmozdony pedig 1825-ben. 1829-ben a Rocket elnevezésű, első modern gőzmozdony 42 km/h-s sebességre volt képes. Elődeikhez képest a mai vonatok akár a 350 km/h-s sebességre is képesek. 5. ave, spanyolország Utasszá...
Kína újabb világrekordot tudhat magáénak: ezúttal a világ első, teherszállításra készült elektromágneses vasúti pályáján sikerült átlépni az ezer km/h-s sebességet. Az ország Santung tartományának Csinan városában – Pekingtől délre – lezajlott teszt során bebizonyosodott, hogy a...
Elképesztő fejlesztés révén a holland vonatok már teljes egészében szélenergiával közlekednek. Egy szélmalom egyórányi teljesítményéből származó energia felhasználásával egy vonat 200 kilométert képest megtenni, naponta 5500 járat járja az országot, a rendszer mintegy 600 ezer u...